Wat doe ik?

Dagelijks management en secretariaat


  • Vergaderingen voorbereiden, organiseren en notuleren
  • Actie- en besluitenlijsten aanleggen en beheren
  • Verzending van vergaderstukken
  • Agenda van vergaderingen opstellen
  • Vergaderruimtes zoeken en boeken intern en extern
  • Het ordenen, prioriteren, lezen en beantwoorden van de e-mail in diverse inboxen
  • Het herorganiseren, structureren en optimaliseren van e-mail inboxen 
  • Proeflezen/eindredactie en corrigeren van documenten
  • Agenda’s beheren, afspraken maken, taken prioriteren en deadlines bewaken
  • Versturen van uitnodigingen voor evenementen, meetings, e.d.
  • Reismanagement, zoals het zoeken en boeken van vliegtickets, hotels, auto’s, klantafspraken, visa, etc.
  • Het organiseren van attenties voor klanten, zoals verjaardagcadeaus, kerstpakketten, e.d. 
  • De agenda jaarplanning maken met belangrijke beurzen, netwerkbijeenkomsten, trainingen, etc.
  • De beschikbaarheid van kantoorbenodigdheden en inventaris bijhouden en bestellen
  • De telefoon aannemen en doorverwijzen
  • Wekelijks verse bloemen bestellen voor op kantoor en de werknemerslunch organiseren
  • Content beheer van websites 
  • Klantenservice en correspondentie
  • Organisatie en ondersteuning van evenementen

Dataverwerking


  • Beheren van allotments/toewijzingen in ticketsystemen
  • De verwerking van lange lijsten klantgegevens in een CRM
  • Het invoeren en verwerken van enquêtes, aannvoeren van rapporten, documenten, oerzoeksresultaten, e.d.
  • ·Het digitaliseren van systemen en archieven

Processen structureren


  • Helpen prioriteren, te minimaliseren, orde te scheppen in de chaos
  • De overdaad aan documenten, programma’s en taken doornemen en actie op ondernemen; bewaren, weggooien of verplaatsen en zo te herstructureren
  • Dagelijkse werkzaamheden procesmatig in kaart brengen, uitwerken tot een handleiding of workflow en automatiseren waar mogelijk 
  • Het opzetten van een kant-en-klare inwerkprocedures voor nieuwe werknemers of handleidingen

Personal Assistance


  • Privé attenties organiseren, zoals cadeaus voor verjaardagen, jubilea, e.d.
  • Reismanagement, zoals het boeken en zoeken van vliegtickets, hotels, auto’s, visa, e.d.
  • Ontbijt-/lunch-/diner locaties zoeken en boeken
  • Het reserveren van privé uitjes, zoals kaartjes voor de bioscoop en het theater
  • Volledige zakelijke of persoonlijke vakanties boeken
  • Dieetwensen registreren en maaltijdbezorging organiseren
  • Sportschoollessen boeken en inplannen in de agenda
  • Agendaplanning en bewaking en het bijhouden van de correspondentie 
  • Als verbindende factor actief op zoek gaan naar nieuwe zakelijke connecties en mogelijkheden
Share by: